Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Szkoła Podstawowa w Mędrzechowie

Dowóz:

7:10 Kupienin Odmęt Wójcina – 2 kursy

7:10 Bór Mędrzechowski, Wólka Grądzka Grądy – 1 kurs

Odwozy:

Uczniowie kończący po 5 lekcjach

12:35 – Grądy, Wólka Grądzka, Bór Grądzki

13:05 – Kupienin, Odmęt, Wójcina

Uczniowie kończący po 6 lub 7 lekcjach

14:35 - Grądy, Wólka Grądzka, Bór Grądzki

15:05 - Kupienin, Odmęt, Wójcina

Uczniowie oczekujący na odwóz przebywają na świetlicy szkolnej.

Przystanki wg zeszłorocznej trasy.

Dodatkowe przystanki wyłącznie w porozumieniu z Organem Prowadzącym po wcześniejszym zatwierdzeniu – od poniedziałku 07.09.2020r.

Prosimy, aby wziąć pod uwagę różnice czasowe w dotarciu na poszczególne przystanki niezależne od kierowców i opiekunów.

Przepraszamy za opóźnienie kursu autobusu. Było to spowodowane kontrolą techniczną patrolu policji. 

Dowóz uczniów w dniu 1 września 2020r.

Godzina 8.15

Trasa: Mędrzechów - Bór Mędrzechowski – Wólka Grądzka – Grądy – Bór Grądzki

Godzina 8.15

Trasa: Mędrzechów - Kupienin – Odmęt – Przewiązka

Godzina 8.40

Trasa: Mędrzechów - Delastowice – Wójcina – Kupienin

 

Odwóz uczniów 1 września 2020r.

Godzina 9.45

Trasa: Mędrzechów – Bór Grądzki – Grądy – Wólka Grądzka – Bór Mędrzechowski

Godzina 9.45

Trasa: Mędrzechów - Kupienin – Odmęt – Przewiązka

Godzina 10.05

Trasa: Mędrzechów – Delastowice – Wójcina - Kupienin

 

Od dnia 2 września 2020r. dowozy uczniów:

Godzina 7.10

Trasa: Mędrzechów - Bór Mędrzechowski – Wólka Grądzka – Bór Grądzki

Godzina 7.10

Trasa: Mędrzechów - Kupienin – Omęt – Przewiązka

Godzina 7.35

Trasa: Mędrzechów - Delastowice – Wójcina – Kupienin

Odwozy popołudniowe od 2 września zostaną podane uczniom w dzień rozpoczęcia roku szkolnego zgodnie z podziałem godzin.

2 września

kl. VII a - 8.00 - 9.30

kl. VII b - 10.00 - 12.30

kl. VIII - 13.00 - 14.00

3 września

kl. IV - 8.00 - 10.30

kl. V - 11.00 - 12.00

kl. VI - 12.30 - 14.00

 

Uwaga !

Ze względu na dużą ilość podręczników w komplecie uczniowie proszeni są o przyniesienie ze sobą dużej mocnej torby.

Piórnik: 

  • 2 ołówki 
  • temperówka 
    gumka do mazania 
    • kredki ołówkowe 
    • nożyczki (bezpiecznie zakończone)
    • klej w sztyfcie
    • pióro np. na naboje (w późniejszym terminie) 
    • linijka
    • flamastry,
    • patyczki do liczenia

Zeszyty (podpisane na okładce):
• 16 kartkowy w linie (wąskie)
• 16 kartkowy w kratkę (do edukacji matematycznej)
• 32 kartkowy w kratkę – który będzie służyć jako zeszyt do korespondencji

Materiały plastyczne:

  • farby
    zestaw pędzli 
    • pojemnik na wodę
    • plastelina
  • papier kolorowy
    blok rysunkowy w formacie A4 - biały i kolorowy
  • blok techniczny w formacie A4 - biały i kolorowy
    3 tekturowe teczki na gumkę (do przechowywania prac, podpisane z przodu)
  • 3 koperty

Materiały plastyczne pozostają w klasie – proszę o ich podpisanie

 Strój na lekcje wychowania fizycznego - biała, bawełniana koszulka z krótkim rękawem i ciemne spodenki (podpisane/zaznaczone na metce; dziecko przynosi strój w podpisanym worku). 
W szkole obowiązuje obuwie zmienne przeznaczone również do ćwiczeń ruchowych– jasna, bezpieczna podeszwa, sznurowane lub na rzepę (podpisane/zaznaczone wewnątrz)

 Dodatkowe informacje:
• Dzieci otrzymają podręczniki wypożyczone ze szkolnej biblioteki (podręczniki są do zwrotu),
• Ćwiczenia do podręczników zostaną zakupione przez szkołę (dzieci zatrzymują ćwiczenia),
• Zeszyty, ćwiczenia i podręczniki prosimy obłożyć i podpisać na zewnątrz.

9:00 – spotkanie uczniów z wychowawcami klas według przydziałów:

Kl. I – p. mgr Renata Kołton – uczniowie wraz z rodzicami w hali sportowej

Kl. II - p. mgr Ewa Wolińska – klasa 03 – za biblioteką

Kl. III - p. mgr Małgorzata Musiał – klasa 01 – za szatnią

Kl. IV - p. mgr Grzegorz Marszałek – klasa H2 – na piętrze za salą informatyczną

Kl. V - p. mgr Dorota Wróbel – klasa matematyczna

Kl. VI - p. mgr Mirosław Warias – klasa fizyczna

Kl. VIIa - p. mgr Mariola Saletnik – klasa historyczna

Kl. VIIb - p. mgr Grzegorz Piękosz – klasa językowa

Kl. VIII - p. mgr Stanisław Ziętara – klasa polonistyczna

Prosimy, aby uczniowie, którzy nie dojeżdżają autobusem szkolnym przyszli pod budynek szkoły nie wcześniej niż o 8:50.

Prosimy o wyposażenie uczniów klas I-III w mocne reklamówki/ torby na zakupy/ plecaki w celu odebrania pakietów książek na cały rok szkolny.

 

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ODWOZÓW BĘDĄ PODANE NA STRONIE INTERNETOWEJ W PONIEDZIAŁEK 31.08.2021R.

 

Szkolne Procedury Bezpieczeństwa w czasie inauguracji roku szkolnego:

  1. Uczniowie klasy IV - VIII zbierają się i oczekują w oznaczonych miejscach przed głównym wejściem do budynku szkoły.
  2. Uczniowie klasy I-III zbierają się i oczekują w oznaczonych miejscach przed wejściem na halę sportową. Wyłącznie uczniowie klasy I mogą wejść do szkoły z rodzicem/opiekunem.
  3. Należy pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego 1,5m.
  4. Uczniowie zbierają się po nadzorem wychowawców klas.
  5. Przed wejściem do budynku wszystkie osoby (uczniowie, pracownicy szkoły, rodzice/opiekunowie) zakrywają usta i nos maseczką, chustą, przyłbicą lub np. półprzyłbicą.
  6. Uczniowie wchodzą do budynku szkoły w maseczkach (innym zabezpieczeniu j.w.) po zbiórce całej klasy pod opieką wychowawcy (w przypadku nagłej nieobecności pod opieką innego nauczyciela)  i kierują się bezpośrednio do przydzielonych sal lekcyjnych. Po wejściu do budynku osoby dezynfekują ręce udostępnionym płynem i wykonują polecenia pracowników szkoły.
  7. W przypadku opadów deszczu uczniowie kierują się bezpośrednio do przydzielonych sal. Po wejściu do budynku osoby dezynfekują ręce udostępnionym płynem i wykonują polecenia pracowników szkoły.
  8. Rodzice/opiekunowie uczniów (oprócz uczniów klasy I) pozostają na zewnątrz budynku.
  9. Wejście do szkoły osób nie będących pracownikami bez zgody Dyrektora szkoły jest niedozwolone.
  10. Po zakończeniu spotkania z wychowawcą uczniowie kierują się pod opieką wychowawcy do wyjścia.
  11. Uczniowie dojeżdżający po skończonym spotkaniu z wychowawcą pozostają pod opieką nauczycieli świetlicy.

Organizacja spotkania uczniów z wychowawcą:

  1. Uczniowie po wejściu do sali zajmują wyznaczone miejsca. Po zajęciu miejsc uczniowie mogą zdjąć maseczkę osłaniającą. W kontakcie z nauczycielem bliższym niż 1,5m oraz w trakcie poruszania się po części wspólnej szkoły (korytarze, szatnia, toaleta) obowiązuje osłonięcie ust i nosa. 
  1. Przekazanie informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i organizacji zajęć lekcyjnych, zasadach organizacji przerw między zajęciami oraz organizacji posiłków.
    1. zasadach bezpieczeństwa i organizacji zajęć lekcyjnych
    2. zasadach organizacji przerw pomiędzy zajęciami
    3. organizacji przerw obiadowych
  2. Inne sprawy bieżące i organizacyjne.

UWAGA!

  1. W inauguracji roku szkolnego mogą wziąć udział wyłącznie zdrowi uczniowie bez objawów chorobowych: gorączki, kaszlu, kataru itp.
  2. W przypadku podejrzenia u dziecka złego stanu zdrowia potwierdzonym badaniem temperatury termometrem bezdotykowym szkoła informuje o tym rodzica/opiekuna który jest zobowiązany jak najszybciej odebrać dziecko i udać się na konsultację lekarską.
  3. Apelujemy, aby rodzice/opiekunowie uczniów pozostali w kontakcie telefonicznym ze szkołą w związku z zagrożeniem zakażenia wirusem SARS-CoV-2.

Nr telefonu 14 643 7123

KONTAKT

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej Mędrzechowie

 

Rynek 440

33-221 Mędrzechów

woj. małopolskie

.

 

gimed99@gmail.com

 

(14) 643 71 23

(14) 643 76 43